ایجاد راه های دسترسی و محورهای مواصلاتی تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه خواهد داشت.
1358 - 1356
راه نايين - اصفهان (قطعه دوم)
محل اجرا : استان یزد
مجری طرح : وزارت راه و ترابری
مبلغ پروژه : 1200 میلیون ریال
طول مسير : 94 كيلومتر
1363 - 1359
راه زير آب قائم شهر
محل اجرا : استان مازندران
مجری طرح : وزارت راه و ترابری
مبلغ پروژه : 1500 میلیون ریال
طول مسير : 45 كيلومتر مشتمل بر يك دستگاه پل بزرگ و يك رشته تونل
1364 - 1360
راه نايين - اردستان
محل اجرا : استان اصفهان
مجری طرح : وزارت راه و ترابری
مبلغ پروژه : 1800 میلیون ریال
طول مسير : 110 كيلومتر
1371 - 1368
راه ساغند - چادر ملو
محل اجرا : استان یزد
مجری طرح : شرکت ملی فولاد ایران
مبلغ پروژه : 7000 میلیون ریال
طول مسير : 52 كيلومتر
1377 - 1376
راه دسترسي و تونل انحراف آب سد سازبن
محل اجرا : استان ایلام
مجری طرح : وزارت نیرو
مبلغ پروژه : 24000 میلیون ریال
پس از انجام 25 % از كار ، قرارداد طبق ماده 48 شرايط عمومي پيمان بدليل مشكل اعتباري فسخ گرديد.
1383 - 1380
باند دوم راه باغچه نيشابور (قطعه يك)
محل اجرا : استان خراسان
مجری طرح : وزارت راه و ترابری
مبلغ پروژه : 45700 میلیون ریال
این پروژه بدون هیچ گونه تاخیر غیر مجاز و در زمان مقرر به پایان رسیده است.
1386 - 1383
عملیات تکمیلی باند دوم راه باغچه نيشابور (قطعه يك)
محل اجرا : استان خراسان
مجری طرح : وزارت راه و ترابری
مبلغ پروژه : 65636 میلیون ریال
1388-1389
عملیات تکمیلی قطعه اول باند دوم محور باغچه- نیشابور (تقاطع باغچه - بینالود) + 25%
محل اجرا : استان خراسان رضوی
مجری طرح : وزارت راه و ترابری
مشاور :مهندسین مشاور راه آهن راه
مبلغ پروژه : 106746 میلیون ریال